Sharon in Ghana - Reisverslagen van Sharon van Beek - WaarBenJij.nu Sharon in Ghana - Reisverslagen van Sharon van Beek - WaarBenJij.nu

Sharon in Ghana

Nog 25 nachtjes en dan vertrek ik naar Ghana. Ik kijk er enorm naar uit om daar mijn hulp te gaan bieden. Maar wat een hulp heb ik hier ook gehad zeg,

allereerst het benefietconcert op de Wilgenplas, FANTASTISCH.. wat een opkomst ruim 150 mensen en wat een prachtig opgehaald bedrag. De avond verliep (bijna) vlekkeloos en de sfeer was top! Ik hoop dat iedereen die er was deze mening deelt.. Ik ga hier uiteraard nogmaals de artiesten bedanken die deze avond tot een top avond hebben gemaakt:

Gert met Geert en Gijs!
Plef!!
Jurjen Kers!!
Mitch van Essen!!

Het was ronduit TOP!! Daarnaast wil ik uiteraard Gerard bedanken voor het beschikbaar stellen van de zaal :),, en de lange lijst met sponsoren voor alle prachtige prijzen, die ik tijdens de loterij heb mogen weggeven!

Met de opbrengst van €2800,- kunnen we natuurlijk al heeeeel veel doen! Fantastisch dus..

Mijn eerste reisverslag zal uiteraard volgen nadat ik ben vertrokken.. dus houdt mijn blog goed in de gaten ;).. ik zou het super vinden als jullie me volgen en wellicht ook eens reageren op mijn gebeurtenissen.

Alvast bedankt!

Liefs Sharon van Beek.

Recente Reisverslagen:

29 Oktober 2014

Het zit er bijna op.. LAATSTE VERSLAG

09 Oktober 2014

Project gaat top !! en nog 4 weken te gaan :)

22 September 2014

Project gestart, en bam MALARIA!

05 September 2014

Begin van mijn eigen project in zicht!!

27 Augustus 2014

Mijn eerste weekend trip :)
Sharon

Beste lezers, Op deze pagina zal ik, voor zover dat mogelijk is, mijn reisverslag gaan publiceren.. 15 Augustus zal ik naar Accra, Ghana vliegen om vervolgens mijn intrek te nemen bij een gastgezin vlakbij het plaatje Tinkong. Tinkong is de plaats waar de stichting van mijn oom, Albert van Beek, actief is. Hier zal ik dan ook mijn bijdrage gaan leveren en het opgehaalde bedrag, dmv sponsoring en de fantastische benefietavond, nuttig gaan besteden. Leuk dat jullie me gaan volgen, en reacties zijn natuurlijk altijd welkom! Liefs Sharon

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4858

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 10 November 2014

Sharon in Ghana

Landen bezocht: