Mijn reis op weg naar Ghana - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Sharon Beek - WaarBenJij.nu Mijn reis op weg naar Ghana - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Sharon Beek - WaarBenJij.nu

Mijn reis op weg naar Ghana

Blijf op de hoogte en volg Sharon

18 Augustus 2014 | Duitsland, Frankfurt am Main

Zo daar is die dan, mijn eerste reisverslag..!! Nooit gedacht dat ik die zou typen in Frankfurt,,
Mijn reis verloopt namelijk niet helemaal naar behoren. Na afscheid te hebben genomen van mijn ouders en mijn mannetje, ben ik door de Douanen gegaan.. Natuurlijk moest ik mijn riem afdoen, mijn schoenen uit en werd ik gefouilleerd op alle mogelijke plekken. Na deze bijna “visitatie” bleef mijn tas ook op de verkeerde band liggen, namelijk de controleband, maar daar werd uiteraard niets verdachts in gevonden. Op naar de Gate,, ah een gate-wijziging,, op naar de nieuwe gate, ah aan de andere kant van het vliegveld :P.. maar uiteindelijk bij de goede gate..
Al gauw werd duidelijk dat we niet op tijd zouden vliegen, maar niemand kon mij wat maken want ik had 2,5 uur overstaptijd in Frankfurt. Door het slechte weer in Frankfurt mochten we nog niet opstijgen omdat er maar een X aantal vliegtuigen per uur mochten landen. Om 11.15 zouden we vliegen, dit werd 13.30  .. en dat betekende voor mij, landen om 14.20 en mijn vliegtuig vertrekt om 14.30. In het vliegtuig maar de hoop gehouden dat door het slechte weer ook mijn vliegtuig naar Ghana vertraging zou hebben, dus genoten van de heerlijke sandwich en veel uit het raam gekeken.

Helaas bleek mijn hoop niet te helpen, mijn vlucht was net vertrokken toen ik het vliegveld binnenkwam. Daar stond ik dan, moederziel alleen, want ik was de enige die een verbinding doorhad naar Ghana, op het immens grote vliegveld Frankfurt. Na drie kwartier van het kastje naar de muur gestuurd te worden, was ik eindelijk op de goede plek om een oplossing te zoeken voor het missen van mijn vlucht. Op de borden zag ik nog twee vluchten staan naar Accra, maar ik moest gewoon op mijn beurd wachten dus helaas had ik geen mogelijkheid daar nog in mee te gaan. Na 4 uur wachten op het vliegveld werd mijn nummer afgebeeld op het scherm in kon ik eindelijk naar de bali. Ik was automatisch al overgeboekt naar dezelfde vlucht een dag later, kreeg heel snel een voucher voor een hotel en kreeg instructies naar de busplaats. Mijn koffers hoefde ik niet op te halen die worden morgen voor u in het goede vliegtuig geplaatst. Ik kwam, tijdens de vier uur wachten, twee Nederlandse lotgenoten tegen die naar Toronto zouden vliegen en die ook waren gestrand. Echter werden we in verschillende hotels geplaatst dus ik heb weer afscheid genomen.
Nu zit ik dus in een hotel in Frankfurt, het Holiday Inn Airport, mijn eerste stukje van mijn reisverslag te typen. Gelukkig kreeg ik hier 2 uur gratis Wifi zodat ik iedereen thuis even heb kunnen bellen via Skype.

Maar een nieuwe dag is aangebroken en ik heb nog even één nachtje heerlijk luxe geslapen, gedoucht en ontbeten. Dus vanmiddag gaan we verder met de start van mijn avontuur. Op weg naar Accra. Mijn vlucht vertrekt om 14.30 en ik ben op het vliegveld als het goed is om 12.00 dus nu kan het niet meer fout gaan!!

Laten we ervan uitgaan dat mijn volgende update wat gezelliger zal zijn en dat deze ook is geschreven vanuit Ghana en niet vanuit Duitsland. Tot Snel!!

15-08-2014 vanuit Frankfurt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Beste lezers, Op deze pagina zal ik, voor zover dat mogelijk is, mijn reisverslag gaan publiceren.. 15 Augustus zal ik naar Accra, Ghana vliegen om vervolgens mijn intrek te nemen bij een gastgezin vlakbij het plaatje Tinkong. Tinkong is de plaats waar de stichting van mijn oom, Albert van Beek, actief is. Hier zal ik dan ook mijn bijdrage gaan leveren en het opgehaalde bedrag, dmv sponsoring en de fantastische benefietavond, nuttig gaan besteden. Leuk dat jullie me gaan volgen, en reacties zijn natuurlijk altijd welkom! Liefs Sharon

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 4837

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 10 November 2014

Sharon in Ghana

Landen bezocht: