Vertrek naar Ghana - Reisverslag uit Maarssenbroek, Nederland van Sharon Beek - WaarBenJij.nu Vertrek naar Ghana - Reisverslag uit Maarssenbroek, Nederland van Sharon Beek - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Ghana

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

14 Augustus 2014 | Nederland, Maarssenbroek

Nou het is dan bijna zover, morgen om 11.15 ga ik de lucht in op weg naar mijn grote avontuur in Ghana.. Na alle gelukwensen en stroom van berichten op facebook en watts app, nu de laatste dingetjes bij elkaar zoeken en dan mijn laatste nachtje slapen in mijn eigen bed!!

Enorm veel zin om te vertrekken, maar ook wel erg zenuwachtig nu..

Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van mijn belevenissen in Ghana!! Ik hoop snel van me te kunnen laten horen!!

Tot snel in Ghana!!

  • 14 Augustus 2014 - 22:37

    Jolanda Sodaar:

    Uit ervaring nu weet ik hoe leuk het is die reisverslagen te schrijven en te lezen!! Ik ga je dan ook zeker zo goed mogelijk volgen!
    Heeeeel veel plezier, succes en voor soms ook een beetje sterkte! ;)

  • 15 Augustus 2014 - 01:12

    Anne Smee:

    Ik ga je zeker proberen te volgen! Veel plezier met t schrijven van je blog. Heb der zelf ook veel plezier aan gejad! Ook leuk om dagboek oid bij te houden als je er tijd voor hebt! Luefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Beste lezers, Op deze pagina zal ik, voor zover dat mogelijk is, mijn reisverslag gaan publiceren.. 15 Augustus zal ik naar Accra, Ghana vliegen om vervolgens mijn intrek te nemen bij een gastgezin vlakbij het plaatje Tinkong. Tinkong is de plaats waar de stichting van mijn oom, Albert van Beek, actief is. Hier zal ik dan ook mijn bijdrage gaan leveren en het opgehaalde bedrag, dmv sponsoring en de fantastische benefietavond, nuttig gaan besteden. Leuk dat jullie me gaan volgen, en reacties zijn natuurlijk altijd welkom! Liefs Sharon

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 4839

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 10 November 2014

Sharon in Ghana

Landen bezocht: